Інформація про ЦентрАдміністративні послуги існують дуже давно, але лише з прийняттям Закону України «Про адміністративні послуги» визначені правові засади реалізації прав, свобод, і законних інтересів фізичних та юридичних осіб а також взаємовідносин суб’єктів звернення та суб’єктів надання адміністративних послуг. Закон прийнято 6 вересня 2012 року та з 1 січня 2013 року він набрав чинності за виключенням декількох статей, які набувають чинності з 01.01.2014 року. Вимоги цього закону поширюються на надання суб’єктом надання адміністративних послуг витягів та виписок з реєстрів, свідоцтв, довідок, копій, дублікатів документів та інші, передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт. На виконання зазначеного закону
рішенням Знам’янської міської ради від 31 травня 2013 року №949 «Про
затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг Знам’янської
міської ради» прийнято рішення про створення відповідного Центру в місті з 1
липня 2013 року. Відповідно до норм чинного законодавства до складу ЦНАП
передано й «дозвільний центр». Центр працює у кількості 3 осіб: керівник центру, адміністратор та державний адміністратор. Рішенням виконавчого комітету від 26 липня 2013 року №354 «Про організацію роботи Центру надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради» затверджені Регламент роботи Центру надання адміністративних послуг та Порядок взаємодії представників регіональних та місцевих дозвільних органів в одному приміщенні Центру надання адміністративних послуг Знам’янської міської ради. Центр надає 124 адміністративних послуг та 37 дозвільних процедур. Центр знаходиться за адресою: м.Знам’янка, вул.Жовтнева, буд.17 (каб.№№11, 13) Телефон для довідок – 7-43-05; 7-43-00 E-mail: admposlug@zn-rada.gov.ua Адреса сайту: posl-znm.at.ua |
|